غرفه آرایی نمایشگاهی | نمایشگاه بین المللی اینوتکس فناوری و نوآوری تهران(INOTEX) | مجازی-۹۹


نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری تهران (اینوتکس) مرداد ماه ۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در نمایشگاه های مختلف می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه آرایی غرفه خود را در نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,غرفه ساز,غرفه سازی رایکانس,غرفه سازی در تهران, غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه آرایی رایکانس, نمایشگاه بین المللی اینوتکس

نمایشگاه بین المللی اینوتکس


نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام inotex تاکنون 8 دوره در کشور ایران برگزار شده است. این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است برخلاف نمایشگاه­های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکتها و سرمایه گذاری روی طرح ها و استارتاپ هاست. نمایشگاه inotex تلاش می کند که علاوه بر معرفی فناوری­های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت­های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا نماید. نمایشگاه اینوتکس از سال 1390 تشکیل و به تدریج ضمن تکامل، بخش­های مختلفی از زیست­بوم کارآفرینی کشور را نیز دربر گرفت.
اولین دوره نمایشگاه با نام «نمایشگاه فناوری های پیشرفته روسیه» در 1 تا 3 اسفندماه 1390 و با حضور 52 شرکت روس در سالن حجاب برگزار شد. دومین دوره نیز با همین عنوان از تاریخ 7 تا 9 اسفندماه 1391 با حضور 72 شرکت روسی، اوکراینی و بلاروسی در همان مکان برگزار شد. با توجه به گسترش استقبال از این نمایشگاه و درخواست سایر کشورها برای عرضه فناوری های خود به شرکتهای ایرانی، نمایشگاه از دور سوم به یک نمایشگاه بین­المللی تبدیل شد و نام «نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری» (International Innovation and Technology Exhibition: inotex) را برای خود برگزید. همچنین با توجه به نیازمندی­های نمایشگاه برای برگزاری هرچه حرفه ای تر آن، مکان برگزاری نمایشگاه نیز به محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران منتقل شد.
در طی ادوار سوم، چهارم و پنجم نمایشگاه، 629 شرکت فناور از 24 کشور مختلف در نمایشگاه حضور یافتند که دستاورد آن انعقاد 129 مورد تفاهم نامه و قرارداد بین شرکت­کنندگان می­باشد.سرانجام در سال 1396 نمایشگاه اینوتکس به صورت آزمایشی و محدود میزبان برخی از استارتاپ­ها و نیز مخترعان کشور بود که با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از این موضوع، دور هفتم این نمایشگاه در سال 1397 با حضور تمامی اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور برگزار گردید. همچنین هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس (inotex 2019) تحت شعارِ اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف با حضور 362 عضو اکوسیستم در محل دائمی نمایشگاه های بین الملل تهران برگزار شد.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس 2020»، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاد. دبیرخانه اینوتکس 2020 اعلام کرد، این نمایشگاه 22 الی 25 مرداد ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بدین ترتیب اینوتکس اولین نمایشگاه مجازی (Virtual) کشور خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *