غرفه آرایی نمایشگاه| نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن اصفهان | اصفهان-مرداد۹۹


هشتمین نمایشگاه مبلمان اصفهان مرداد ماه ۹۹ در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در نمایشگاه های مختلف می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه آرایی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,غرفه ساز,غرفه آرایی نمایشگاه,غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی, غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه آرایی رایکانس, نمایشگاه مبلمان اصفهان

غرفه آرایی نمایشگاهی ویژه هشتمین نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن اصفهان

::زمان برگزاری : 9 الی12مرداد 99
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی اصفهان
::وب سایت:. homedecorfair.ir

درباره نمایشگاه:

به گزارش اداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه طی روزهای 9 تا 12 مردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد و جدیدترین محصولات مرتبط با دکوراسیون و مبلمان منزل را به نمایش می‌گذارد. در این نمایشگاه، 110 مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، خرم‌آباد، خراسان رضوی، فارس، قم، مرکزی، اردبیل و قزوین محصولات خود را در حدود پنج هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشته‌اند در ششمین نمایشگاه بین‌المللی خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن اصفهان برندهای مطرحی همچون ژولک، خوش‌نشین، تشک فالومو، چوبینه، مایهور، GM ، لیدر وود، ویکو، پاپیروس، تشک رویال و خانه مدرن حضور دارند.

افزایش مشارکت‌کنندگان از سایر استان‌های کشور به جز اصفهان و افزایش مشارکت‌ تولیدکنندگان داخلی از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال است که سبب ایجاد تنوع و نوآوری‌های بیشتر در فضای نمایشگاهی اختصاص یافته شده است. در این نمایشگاه انواع تخت، کمد، مبلمان و سرویس خواب عرضه می‌شود و همچنین مجموعه‌های مربوط به دکوراسیون داخلی و آموزش معماری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، طی روزهای 9 تا 12 مردادماه و از ساعت 17 تا 23 به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *