روز جهانی صنعت نمایشگاهی


غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه، رایکانس

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران از برگزاری جلسه هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز صنعت نمایشگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، علی ابراهیم زاده رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: در روز دوم خرداد ماه جلسه ای با حضور نمایندگان نمایشگاه بین المللی تهران، انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران، انجن صنفی کارفرمایی غرفه سازی و انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار می شود تا در خصوص مراسم روز بزرگداشت صنعت نمایشگاهی تصمیم گیری شد.

وی افزود: تلاشها در جهتی خواهد بود تا مراسم باشگوهی در این روز همزمان با جامعه بین المللی مانند سال گذشته برگزار شود و بتوانیم فعالان حوزه نمایشگاهی در سراسر کشور را گرد هم جمع کنیم.

ابراهیم زاده برگزاری مراسم روز صنعت نمایشگاهی را راهی برای نزدیکی فعالان این حوزه دانست و بیان داشت: در این مراسم فعالان تمام حوزه های نمایشگاهی حضور دارند و می توانند به بحث گفت و گو بپردازند و امیدواریم در نهایت به جمع بندی های مناسبی  برای تدوین قانون جامع نمایشگاهی برسیم.

شایان ذکر است سال گذشته  در تاریخ 21 خرداد مراسمی در محل سالن امیران یک هتل اسپیناس پالاس با حضور اسفهبدی قائم مقام وزیر و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای ایران و  مدیران سازمانهای مختلف و همچنین جمع کثیری از اعضای سه انجمن نمایشگاهی ایران بر پا شد و تفاهم نامه همکاری این تشکل های بخش خصوصی هم در حاشیه این مراسم امضا شد.

 

منبع: پایگاه خبری عصر نمایشگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *