ساخت غرفه های نمایشگاهی |نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر | تهران – مرداد۹۹


پنجمین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر مرداد ماه ۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه سازی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

ساخت غرفه,غرفه آرایی,غرفه سازی رایکانس,طراحی غرفه نمایشگاهی,ساخت غرفه نمایشگاه, غرفه سازی نمایشگاهی,ساخت غرفه های نمایشگاهی, نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر

ساخت غرفه نمایشگاهی ویژه پنجمین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر

::زمان برگزاری :12 الی 15 مرداد 99
:: مکان برگزاری :نمایشگاه بین المللی تهران

درباره نمایشگاه

همانگونه كه مشخص است روستائيان و عشاير در ايران بعنوان يك جامعه مدني تأثيرگذار محسوب گرديده و لذا نگاه ويژه به اين بخش از جامعه، بررسي و واكاوي نحوه زندگي و توانايي ها و عملكرد اين عزيزان ، همچنين معرفي و الگو قرار دادن اين جامعه براي جامعه شهري از الزومات دولت جمهوري اسامي ايران مي باشد. مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر با هدف معرفی ظرفیت ها و استعدادهای مناطق روستایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران خبر داد.

مشارکت کنندگان

کلیه واحدهای فعال در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شیلات، محیط زیست، مدیریت پسماند، بازاریابی، مدیریت فروش، خدمات و سایر عرصه های کسب و کار و واحدهای دانش بنیان می توانند در نمایشگاه شرکت کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *