غرفه سازی و دکوراسیون نمایشگاهی


  1. طراحی و ساخت خلاقانه غرفه‌های خودساز

حضوری قدرتمند با خلق فضایی خاطره‌انگیز و بیادماندنی!

دیدگاه رایکانس، توجه به جدیدترین سبک‌های مدرن معماری جهانی است؛ طرح‌های خلاقانه، یونیک و تاثیرگذار.

تیم ایده‌پردازی و طراحی رایکانس، با تلفیق تجربه، خلاقیت و شناخت هنر معماری و مخاطب ایرانی، آثاری متنوع و در عین حال منحصر به فرد برای هر برند طراحی می‌نماید تا تصویری خاطره‌انگیز و بیادماندنی از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقی مانده و خواست شما از آن نمایشگاه را برآورده سازد.

  1. طراحی و ساخت غرفه‌ با سیستم‌های پیش‌ساخته

غرفه‌سازی با سیستم پیش‌ساخته ایجاد فضایی است که بصورت هم شکل برای استقرار کلیه مشارکت‌کنندگان ساخته شده و امکان افزودن تجهیزات، مبلمان و تبلیغات محیطی به فضای غرفه نیز وجود دارد. در این نوع غرفه‌سازی با طراحیِ خلاقانه محیط، تمام امکانات لازم برای یک حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

  1. طراحی و ساخت غرفه‌های ترکیبی (خودساز و پیش‌ساخته)

غرفه‌سازی ترکیبی راهکاری مناسب برای شرکت‌کنندگانی است که به صورت گروهی در مناسبت‌ها حضور می‌یابند و یا به صورت مکرر و دوره‌ای در نمایشگاه‌های گوناگون شرکت می‌نمایند. این نوع غرفه‌ها در طراحی و ساخت از یک ایده کلی تبعیت نموده و به صورت هم‌شکل و با ترکیب دو روش غرفه‌سازی خودساز و پیش‌ساخته طراحی و ساخته می‌شوند. 

  1. طراحی و ساخت خلاقانه استندهای تبلیغاتی

شاخص کردن یک محصول در فضاهای نمایشگاهی، و نیز طراحی و ساخت ابزاری که با این فضا سازگار بوده و با اشغال کمترین فضا و حداکثر جذابیت، بتواند تبلیغات یا محصولات شما را در معرض نمایش مشتریان قرار دهد، نقش موثری در توسعه فروش نمایشگاهی خواهد داشت؛ یکی از این ابزارها استندهای تبلیغاتی هستند!

طراحی و ساخت استندهای تبلیغاتی و نمایش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش یکی دیگر از توانمندی‌های رایکانس است.

  1. تامین تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی

رایکانس با دارا بودن تمامی تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی در انبار مرکزی خود، مجموعه‌ای کامل و باکیفیت از تمامی وسایلی که برای برگزاری و یا شرکت در یک نمایشگاه لازم دارید را فراهم آورده است.