کمک‌ گرفتن از نیروهای موقت نمایشگاهی


غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

کمک‌ گرفتن از نیروهای موقت نمایشگاهی

ما در غرفه ‌ نمایشگاهی [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه خود به چند کارمند نیاز داریم؟ از آژانس تامین نیروهای موقت نمایشگاهی چه سوالاتی بپرسیم تا مطمئن شویم که افراد مناسبی را خواهند فرستاد‌؟به عنوان یک مدیر بخش نمایشگاهی‌، حتما در برنامه‌ بازاریابی  نمایشگاهی خود زمان و هزینه بسیار زیادی را صرف این کار کرده‌اید‌.

به طور حتم نمی‌خواهید که با یک عده کارمند نالایق و ناکارآمد مدت زمان حضور در نمایشگاه را تباه کنید‌. بنابراین یافتن یک شرکت تامین نیروهای نمایشگاهی معتبر در موفقیت برنامه ‌‌‌شما بسیار مهم ا‌ست. زمانی که به  دنبال یک آژانس تامین نیرو هستید‌، 5 سوال زیر را در نظر داشته باشید‌، تا از کارآمد‌ بودن و مناسب بودن شرکت و نیروهایش برای برنامه ‌ نمایشگاهی  خود‌، اطمینان پیدا کنید‌.

 

1-‌ چند درصد از مشتریان شما در نمایشگاه‌های تجاری غرفه داشته‌اند‌‌؟

افرادی که در نمایشگاه ‌های تجاری به کار برده می‌شوند‌، با نیروهایی که به طور سنتی و موقتی در کارهای دیگر و نمایشگاه‌ ها مشغول می‌شوند‌، متفاوت هستند‌.

به این معنی که  افراد مورد نیاز در نمایشگاه‌های ‌تجاری‌ باید مهارت‌ های خاصی داشته  باشند‌، که آنها را از نیرو‌های به کار برده شده در فعالیت‌ های بازار یابی ، در یک کنسرت و یا یک جشنواره متمایز می‌کند‌. شما می‌خواهید آژانسی را پیدا کنید که چالش ‌ها و ظرافت ‌های مخصوص بازاریابی نمایشگاهی را می‌داند‌‌ و  بتوانید ، در محل پرداخت‌ها و  مایحتاجی که در غرفه ‌نمایشگاهی   مهم هستند را برای شما فراهم کند‌‌ و همینطور به اندازه‌ کافی نیروی موقت و مناسب برای کار شما را هم  تامین کند.

 

2-  کارمندان خود را به طور کلی چگونه برای فعالیت  موثر در یک غرفه ‌ نمایشگاهی  آموزش می‌دهید‌‌ و اینکه به چه صورت تعلیم می‌بینند تا  بتوانند در مورد نیاز‌های اختصاصی برنامه ‌ما موثر باشند‌؟

شما حتی کارمندان شرکت خود را بدون آموزش برای حضور در غرفه نمایشگاهی نمی‌فرستید‌، بنابراین یک آژانس تامین نیرو نیز هرگز نباید بدون آموزش و آماده ‌سازی دقیق‌، نیروهای موقت خود را برای حضور در غرفه بفرستد‌. حتی اگر فقط به یک فرد زیبا برای دادن ورق آگهی احتیاج دارید‌، این شخص باید شرایط  نمایشگاه را بشناسد‌، باید‌ها و نباید‌های رفتار یک کارمند غرفه [  را بداند و به اندازه‌ای هم در مورد شرکت و آنچه عرضه می‌شود‌، آگاهی داشته باشد.

بنابراین زمانی‌که  از آژانس تامین نیرو‌، در مورد آموزش افرادش سوال می‌کنید و جواب درستی از آنها نمی‌گیرید‌‌، احتمالا شرکت مناسبی را  برای تامین نیرو انتخاب نکرده‌اید‌. همچنین در نظر داشته باشید که خیلی از شرکت‌ها‌، نیروهای موقت زیادی را  از طریق  webinar (سمینارهای آنلاین(‌، skype ‌، ‌یا ارائه ‌مطالب به صورت حضوری‌، آموزش می‌دهند‌. از شرکت مورد نظرتان بازدید کنید تا از کیفیت آموزش نیروها و همینطور سابقه ‌شرکت ‌در مورد مراحل کار‌، ارزیابی انجام داده‌‌ و از کارآمد ‌بودن آن برای هدف شرکت‌تان مطمئن شوید‌.

و در آخر اینکه‌ شما شرکتی [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ]  را می‌خواهید که آموزش نیروها را به طور جدی انجام  دهد‌‌‌ و کاملا شما را  مطمئن کند که نیروها از لحظه ‌ ورود به غرفه‌ نمایشگاه‌، نیاز شما را برای انجام کار و حضور در محیط  برآورده خواهند کرد‌.

 

3– امکان دارد فهرست مشتریان کنونی و قبلی‌تان را به من بدهید‌؟

شما نه ‌تنها  باید از مشتریان کنونی شرکت که از همکاری با آنها راضی هستند اطلاعاتی دریافت کنید‌، بلکه باید  با مشتریانی که ارتباطشان را با شرکت (‌تامین نیرو‌) قطع کرده‌اند نیز صحبتی انجام دهید‌. البته  بعضی از مشتریانی که ارتباطشان را قطع کرده‌اند‌، ممکن است نظرات مغرضانه‌ای نسبت به آنها داشته باشند‌. اما شما باید باز خوردهای مثبت و منفی را بشنوید تا بتوانید در مورد خدماتی که از این شرکت می‌توان گرفت‌، آگاهی پیدا کنید‌.

مدت زمانی را که مشتری با شرکت (تامین نیروی موقتی‌) در ارتباط بوده است، در نظر  داشته باشید‌. آیا تمام مشتریان تنها یک بار با این شرکت کار کرده‌اند‌؟ و یا حد‌اقل بعضی از آنها مدت زمان  طولانی‌تری از خدمات شرکت استفاده کرده‌اند‌ که این خود نشان‌دهنده‌ نتایج و کیفیت خدمات‌‌ و حرفه‌ای ‌بودن شرکت ا‌ست.

 

4-  چند در صد از نیروهای حرفه‌ای نمایشگاهی شما‌، حضورشان در یک غرفه‌، تکرار می‌شود‌؟

این سوال مهم است‌، چون هر چه نیروهای یک شرکت بیشتر در نمایشگاه   کار کرده باشند‌، نشان می‌دهد که این افراد تجربه ‌نمایشگاهی خوبی دارند‌‌ و به همین دلیل‌، حضورشان در غرفه ‌شما  با آرامش و حرفه‌ای ‌تر خواهد بود‌.  چنین نیروهای با‌تجربه‌ای اغلب بیشتر همکاری می‌کنند  و برای شما و گروهتان کمک موثری خواهند بود‌‌. به‌علاوه  اینکه برای نشان‌دادن تجربه و حفظ اعتبار خود‌، در انجام و ارائه ‌ خدمات بیشتر تلاش خواهند کرد‌.

 

5- آیا ‌دفاتری نیز در شهرهای دیگر دارید‌‌ که با همین اصول شرکت شما فعالیت کنند‌؟

نمایشگاه ‌های تجاری  که در آنها شرکت می‌کنید‌، احتمالا تنها در یک شهر برگزار نمی‌شوند‌. به همین دلیل امکان دارد شما به  چنین نیروهایی در جاهای دیگر، نیاز خواهید داشت‌. حتی اگر بیشتر در یک محل نمایشگاهی [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ]  شرکت می‌کنید‌، شاید در برنامه ‌سال‌های آینده‌تان در محل دیگری به چنین نیروهایی نیاز داشته باشید‌. بنابراین دانستن این مطلب مهم است که آیا این شرکت تامین نیرو، شرکا‌ و یا دفاتر دیگری نیز در شهرهای مختلف دارد ؟و یا اینکه شما مجبور خواهید‌ بود تمام این مراحل  جست‌وجو را در محل دیگری تکرار کنید‌.

بعد از انجام پرسش‌های ذکر شده از چند آژانس تامین  نیرو‌، شرکتی را انتخاب کنید که با نیازهای شما  هماهنگی بیشتری دارد‌‌ و  اینکه‌ بهتر و  زمان طولانی‌تر‌، بتوانید از این شرکت کمک بگیرید‌. اگر یک مقدار زمان بیشتری را برای انجام دقیق تحقیق‌،   پرسش و ارزیابی شرکت‌های مورد نظرتان صرف کنید‌، به احتمال خیلی زیاد شرکت همراهی را پیدا خواهید کرد‌‌ که نیروهای تعلیم ‌دیده و بسیار موثری را برای شما تامین خواهد کرد‌‌ و به این ترتیب برای اهداف برنامه ‌کاریتان‌، بهترین موقعیت موفقیت را به وجود خواهد آورد‌.

 

منبع: http://www.asrenamayeshgah.com

 

 

 

 

#کلمات کلیدی: غرفه سازی، غرفه سازی در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، طراحی غرفه نمایشگاهی، غرفه نمایشگاهی، شرکت طراحی غرفه، شرکت طراحی داخلی، ساخت غرفه، ساخت غرفه نمایشگاهی، تجهیزات نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه آرایی، خدمات نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی، اجرای غرفه نمایشگاهی، غرفه سازی ارزان، غرفه سازی در تهران، غرفه سازی شهرستان

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *