ساخت غرفه های نمایشگاهی| نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران | تهران – آبان ۹۹


چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران آبان ماه۹۹ درنمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه آرایی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

ساخت غرفه,غرفه نمایشگاهی,غرفه ساز,طراحی غرفه,شرکت غرفه ساز,غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه,نمایشگاه لیزر و فوتونیک

ساخت غرفه ویژه چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران

::زمان برگزاری : 16 الی19 آبان ۹۹
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:iranphotonics.com

معرفی و بخش های نمایشگاه لیزر و فوتونیک

به‌طور کلی، امروزه اهمیت علوم لیزر و فتونیک به حدی رسیده است که گاه توانمندی علمی و فنی کشورها، براساس عمق ورود آنها به دنیای لیزر و فتونیک سنجیده می‌شود و کشورهای پیشرفته با بهره‌گیری از این فناوری‌های مهم، توانسته‌اند تحولات عظیمی در جهان ایجاد کنند. در کنار استفاده روزافزون لیزر و فتونیک به شکل مرسوم در صنایع و مراکز پزشکی و تحقیقاتی، فناوری‌های جدیدی مانند پرینتر سه بعدی لیزری و یا فناوری جدید موسوم به Li-Fi که بر اساس انتقال داده از طریق نور پایه گذاری شده، مدیون دستاوردهای لیزر و فتونیک می‌باشند که هریک، بدون شک،  نوید بخش ظهور یک انقلاب جدید در مراکز علمی، صنعتی و دنیای ارتباطات می باشند.

بنابراین به‌روزکردن فناوری‌های اپتیکی و لیزری یک نیاز ضروری برای پیشرفت هر کشور محسوب می‌شود. محور نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران، نیز گسترش استفاده از این فناوری‌ها در مراکز صنعتی، پزشکی و تحقیقاتی می‌باشد. با هدف استفاده از همه ظرفیت‌های مرتبط و تاثیرگذار، این نمایشگاه همه بخش‌های لیزر و فوتونیک  شامل انواع شرکت های تولیدی (صنعتی و پزشکی)، شرکت های خدماتی و بازرگانی را پوشش می‌دهد.

در بخش شرکت های تولیدی موارد مختلفی همچون لیزر و فوتونیک، اپتیک، فناوری ساخت برای اپتیک، حسگرها، اندازه‌گیری و آزمون، سیستم‌های لیزری برای مهندسی تولید، سیستم‌های اندازه‌گیری اپتیکی، تصویربرداری، ارتباطات و داده‌های اپتیکی، بیوفوتونیک و مهندسی پزشکی و نیز امنیت انرژی را شامل می شود.

بخش خدماتی شامل خدمات صنعتی با لیزر همچون حکاکی، برشکاری، جوش و تبلیغات و غیره و نیز خدمات پزشکی لیزری و پشتیبانی فنی ابزارهای لیزری است. افزون بر این، با هدف رشد و توسعه استارتاپ‌ها و در نهایت ورود بخش خصوصی توانمند به حوزه طراحی و ساخت محصولات نوین، بخشی از نمایشگاه به استارتاپ‌های فعال اختصاص یافته است.

بنابراین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران، میزبان گروه‌های تولیدی (شامل اپتوالکترونیک، مهندسی مکانیک، نیمرسانا، خودرو، هوافضا، تحقیقات دانشگاهی در علوم، پردازش پلاستیک و فلز، صنایع داروسازی و شیمیایی و بیوتکنولوژی دارویی)، گروه‌های خدماتی (صنعت و کلینیک‌های پزشکی) و استارتاپ‌ها خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *