غرفه آرایی نمایشگاهی | نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته | تهران-دی۹۹


هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته دی ماه ۹۹ درنمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه آرایی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,غرفه ساز,غرفه سازی رایکانس,غرفه سازی در تهران, غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه آرایی,نمایشگاه  تبلیغات و بازاریابی

غرفه آرایی ویژه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

::زمان برگزاری : 5 الی 8 دی 99
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:avinholding.com

معرفی نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه بیش از 380 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ده ها کشور جهان حضور و مشارکت دارند و به ارائه نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون،تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات می پردازند.  در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هند، هنک گنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا نیز  هرساله حضور یافته و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه می کنند.

بي شک در دنياي امروز نقش تبليغات و بازاريابي درعرصه اقتصادي غير قابل انکار است و آن دسته از بنگاه هاي اقتصادي مي توانند در گود رقابت باقي بمانند که بهترين و نوين ترين برنامه هاي تبليغاتي و بازاريابي را براي خود داشته باشند و بي‌ترديد گذار موفق و ورود به عرصه هاي جهاني منوط به رشد و توسعه توان تبليغات و دانش بازاريابي است.  معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاه های اقتصادی، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی؛  از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.

این رویداد بین المللی  براساس آمار در هر دوره به لحاظ کیفی و تنوع محصول با رشد قابل و فزاینده ای روبه رو بوده است. برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور هیات های خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *