غرفه ساز نمایشگاه | نمایشگاه بین المللی متافو، متالورژی (ایران متافو) | تهران – آذر۹۹


هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو، متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) آذر ماه ۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه سازی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

طراحی غرفه نمایشگاه,غرفه نمایشگاهی,غرفه ساز,طراحی غرفه نمایشگاهی,طراحی رایگان غرفه سازی نمایشگاهی,طراحی غرفه,نمایشگاه ایران متافو

غرفه سازی ویژه هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو، متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری)

::زمان برگزاری : 19 الی 22 آذر 99
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:iranmetafo.com

ایران متافو

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند.شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo 2019) در تاریخ 8 آذرماه سال 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور 450 شرکت از 22 کشور مختلف، در 11.185 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت-های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *