غرفه سازی| نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران (ایران لب) | تهران – آذر۹۹


هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران آذر ماه ۹۹ درنمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه آرایی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

غرفه آرایی,غرفه نمایشگاهی,غرفه ساز,طراحی غرفه نمایشگاهی,طراحی رایگان غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه آرایی,نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی ویژه هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران (ایران لب)

::زمان برگزاری : 27الی 30 آذر 99
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:iranlabexpo.ir

معرفی هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت27 الی 30 آذر ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد . در این نمایشگاه بیش از 400 شرکت با عرضه بیش از 9000 محصول در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی حاصل کار خود را در معرض دید خریداران و بازدیدکنندگان قرار می دهند. نهادها و دستگاههای مختلفی مانند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی ، دستگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی وابسته به نهادهای مختلف مانند وزارت نیرو، جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش از جمله خریداران اصلی این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

دستاورد های نمایشگاه

1.آثار فرهنگی: نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید داخل و جهت‌دهی به بخش دولتی برای خرید از محصولات ساخت ایران در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی. شایان‌ذکر است خریداران این محصولات غالباً اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها بوده و تخصص لازم درزمینه عملکرد و پیچیدگی تجهیزات را دارند.

2. آثار اقتصادی: افزایش اشتغال، افزایش حجم فروش، افزایش توان صادرات و افزایش توان مالی برای سرمایه‌گذاری داخلی در توسعه فعالیت‌های شرکت‌های داخلی

3.آثار آموزشی و پژوهشی : تأمین زیرساخت‌های آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه‌ها و پژوهش سراها؛ با توجه به اینکه این خرید از سوی مراکز علمی و پژوهشی کشور صورت می‌گیرد، در نهایت منجر به افزایش زیرساخت‌های آزمایشگاهی آموزشی و پژوهشی می‌شود.

4.آثار بهره‌وری و کیفی: توان‌افزایی شرکت‌های داخلی؛ بدیهی است که هرچقدر بازار شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی گسترده شود منجر به افزایش توانمندی شرکت‌ها شده و همچنین با ارتباط‌گیری با کاربران نهایی تجهیزات می‌تواند منجر به افزایش کیفیت و در نهایت افزایش صادرات محصولات باکیفیت ایرانی شود.

 5.آثار علمی و فناوری: تقویت توان آزمایشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و تأمین زیرساخت‌ های لازم تحقیقاتی می‌تواند منجر به رشد علمی‌کشور شده و حتی از این تجهیزات به‌منظور تحقیق و توسعه محصولات فناورانه استفاده شود.


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *