حضور بهتر نمایشگاه در فضای بین‌المللی


ساخت غرفه، طراحی غرفه ،غرفه سازی، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی،غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه، طراحی غرفه ،غرفه سازی، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی،غرفه نمایشگاهی

حضور بهتر نمایشگاه در فضای بین‌المللی

لوئیس فیندلی-ویلسون، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس ارتباطات و مدیر روابط عمومی انرژی، با بسیاری از بزرگ ‌ترین نقش‌آفرینان صنعت جهانی نمایشگاه  همکاری کرده است. او در این مقاله به چند نکته برای بیان نقش مهم روابط عمومی برای جذب بازدیدکنندگان و غرفه‌داران نمایشگاه بین‌ المللی اشاره کرده است. نمایشگاه محلی نمی‌تواند یک شبه به رویدادی جهانی تبدیل شود. ایجاد آگاهی و اعتبار میان بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و رسانه‌ های بین‌المللی زمان می ‌برد. اینگونه شرایط به مرور زمان می‌تواند ارتقا یابد. ما در طول همفکری با سازمان ‌ها جهت دیده شدن در خاک خود و همچنین فضای بین‌المللی،  یاد گرفتیم که یک رویکرد منفرد همه جا کاربرد ندارد، با این حال یک سری درس مشترک وجود دارد.

تفاوت شما چیست؟

پیش از آغاز هرگونه فعالیت مربوط به روابط عمومی بین‌المللی، آنچه را که باعث می‌شود نمایشگاه شما برای بازدیدکنندگان بین‌المللی مفید واقع شود، به طور شفاف تعیین کنید. آنها در رویداد شما چه چیزی می‌بینند که در نمایشگاه‌ های داخلی [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] خود ‌یا در غرفه رقبای بین‌المللی آنها را پیدا نمی‌کنند؟

تمرکز:

به جای اینکه یک باره همه مناطق را پوشش دهید و به نتیجه‌ای هم نرسید، بهتر است محدوده ‌های بین‌المللی خاصی را مورد هدف قرار دهید. بنابراین، چند کشور را در اولویت قرار دهید که قصد دارید از آنجا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید، و بر ایجاد روابط رسانه‌ای قوی و محتوای قانع‌کننده برای رسیدن به مخاطب  خود تمرکز کنید. همیشه توجه خود را به سال ‌های بعد معطوف کنید و گسترش دهید.

کمک گرفتن از کارشناسان:

محتوا و کارشناسان رویداد شما اغلب بخشی از جذابیت را شکل می‌دهند، بنابراین، برای داشتن شروع مناسب قبل از نمایشگاه از سخنرانان کلیدی استفاده کنید. در خاطر داشته باشید که تخصص و شهرت کارشناس  شما در کشورهای دیگر شناخته شده نیست. در انتخاب افراد با اعتبار بین‌المللی مراقب باشید.

در ترجمه گم نشوید:

استفاده از محتوای خود را برای مجله یا وب سایت بین‌المللی آسان کنید. اگر این به معنی ترجمه است، پس همان کار را انجام دهید. خدمات حرفه‌ ای ترجمه چند روز طول می‌کشد، پس این موضوع را در برنامه کاری خود قرار دهید.

مرتبط باشید:

ارسال اخبار درباره وضع و روند بازار کشورتان می‌تواند شما را به جلو هدایت کند. نشریات و وب سایت‌ ها محتوایی می‌خواهند که برای خوانندگان خاص خود مرتبط و جالب به نظر برسد. این یعنی مطالب و محتوا هایی که از لحاظ جغرافیایی مدیریت شده است. زمان زیادی می‌برد، ولی باور کنید داستانسرایی‌های [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] بی ربط به شما کمکی نخواهد کرد.

القای حس دوست‌داشتن به مهمانان:

اگر برای رویداد های خاص، میزبان مهمانان خارجی شوید، باعث می‌شود تا حس کنند مورد محبت قرار گرفته‌اند. اما مطمئن شوید که فایده زیادی از رویداد می ‌برند، چرا که شما قصد دارید زمانی که به خانه بر‌می‌گردند دیگر طرفدار نمایشگاه شما شده باشند. دعوت مهمانان بین‌المللی به مهمانی پس از اتمام نمایشگاه باعث می‌شود تا آنها بازدیدکنندگان همفکر خود را ببینند و با آنان تبادل تجربه کنند. برگزاری جلسه‌ای برای پرسش و پاسخ یا نشست مطبوعاتی با سخنرانان کلیدی که به طور انحصاری برای شرکت‌کنندگان خارج از کشور برگزار می‌شود، حس خوبی را به آنها منتقل می‌کند و رسانه‌ های بین‌المللی را بر آن می‌دارد تا سوالاتی بپرسند که در بازار کشورشان اهمیت دارد.

از مطبوعات استقبال کنید:

هیچ کس به اندازه خبرنگاری که برای مجلات صنعت تجاری کار می‌کند، بازار  شما را نمی ‌فهمد. بررسی صادقانه از سوی یک ویراستار مورد احترام مثل یک گنج است. بنابراین، نه تنها باید آنها را دعوت کنید، بلکه باید برای آنها برنامه سفر هم ارائه دهید. به این ترتیب، پوشش خبری رویداد شما برای آنها آسان خواهد شد. به علاوه، روابط آینده را نیز توسعه می‌دهد. برای مثال، در سال 2015، هیات نمایندگی از 17 رسانه در نمایشگاه  New York Toy Fair شرکت کردند که همه گزارش ‌ها و بررسی ‌های گسترده خود را در شماره ماه مارس ، آوریل چاپ کردند. سال 2016، درهای نمایشگاه [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ]  به روی 30 هزار و 600 متخصص از گوشه و کنار جهان باز شد که تعداد شرکت‌کنندگان نیز تا 16 درصد افزایش یافت. به عبارتی، تجربه این مورد را ثابت کرد

منبع: http://www.asrenamayeshgah.com

 

 

 

#کلمات کلیدی: غرفه سازی، غرفه سازی در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، طراحی غرفه نمایشگاهی، غرفه نمایشگاهی، شرکت طراحی غرفه، شرکت طراحی داخلی، ساخت غرفه، ساخت غرفه نمایشگاهی، تجهیزات نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه آرایی، خدمات نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی، اجرای غرفه نمایشگاهی، غرفه سازی ارزان، غرفه سازی در تهران، غرفه سازی شهرستان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *