طراحی غرفه نمایشگاه | نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (ایران میتکس) | تهران – آذر۹۹


چهارمین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته(ایران میتکس) آذر ماه ۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه سازی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

طراحی غرفه نمایشگاه,غرفه نمایشگاهی,غرفه ساز,طراحی غرفه نمایشگاهی,طراحی رایگان غرفه سازی نمایشگاهی,طراحی غرفه,نمایشگاه ایران میتکس


طراحی غرفه ویژه چهارمین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (ایران میتکس)

::زمان برگزاری : 11 الی 14آذر 99
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت: iranmeatex.ir

نمایشگاه ایران میتکس

مجددا ایران میزبان رویداد منحصر به فرد صنعت گوشت و فرآورده های گوشتی خاورمیانه می باشد. متخصصان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایران و جهان در تهران گردهم خواهند آمد تا شاهد نمایش حال و آینده این صنعت جذاب باشند.

نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته با نام تجاری MeatEx به عنوان محل تلاقی صنعت و محصولات کلیه زنجیره تولید، بسته‌بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می‌گیرد.
این نمایشگاه به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می شود. بخش صنعت، کلیه ماشین‌آلات، فناوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می‌گردد. هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تامین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی است.
 دامنه این بخش، گوشت خام کلیه حیوانات حلال گوشت و محصولات فرآوری شده آن‌ها در بر گرفته و هدف نهایی از برگزاری این بخش تامین بازار مصرفی کشورهای مسلمان جهان، بلاخص خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی است.
حضور در این نمایشگاه، به عنوان تنها نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته در جهان و تنها نمایشگاه گوشت و محصولات پروتئینی در خاورمیانه،  فرصت ایده‌آلی در اختیار تولیدکنندگان این نوع محصولات جهت ورود و یا تثبیت حضور در این بازارها قرار می‌دهد.



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *