همگام با فناوری در نمایشگاه


غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

همگام با فناوری در نمایشگاه

تهیه‌کننده بریتانیایی غرفه‌ ها و ویترین ‌های نمایشگاهی، اسکای لاین وایت اسپیس ( Skyline Whitespace)، استفاده از راهکارهای کلیدی فناوری در صنعت نمایشگاهی‌، شامل مکان ‌یاب مشتری، نحوه تغییر AR و استفاده از هواپیمای بدون سرنشین را در نظر دارد.

این راهکارهای کلیدی فناوری به شرح زیر می باشد:

سازگاری با واقعیت مجازی:

اگر می‌خواهید با مخاطب هدف خود در سطحی همه‌جانبه ارتباط برقرار کنید، واقعیت مجازی یک راه عالی برای رسیدن به این هدف است. AR به شما امکان می‌دهد حجم پشت تصاویر شامل رویداد نمایش پوسترهای شما یا استند های گرافیکی نمایشگاه را مخفی کنید. این راهی تازه برای ارتباط متقابل بازدیدکنندگان با برند شماست. اگر محصولات شما برای نمایش دادن بسیار بزرگ باشد، این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آنچه که لازم است بازدیدکنندگان  انجام دهند، این است که با فشار دادن یک دکمه تصویر مورد نظر خود را توسط یک دستگاه هوشمند وُیلا اسکن کنند: یک تصویر 360 درجه‌ای از محصول شما ظاهر می‌شود.

دنیای مجازی پیش روی ماست:

واقعیت مجازی یک محیط اغراق‌آمیز مصنوعی ساخته شده از کامپیوتر است که بسیار مورد توجه قرار گرفته ‌و بحث ‌های زیادی در مورد آن انجام شده است. بسیاری از هدست‌های واقعیت مجازی جدید در بازار امروز وجود دارند که کاربران را قادر می‌سازد به‌طور کامل در دنیای سه‌ بعدی غرق شوند و این رویداد تکنولوژی روشی  عالی برای توضیح سیستم‌های پیچیده و یا تولید محص غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] ولات بسیار بزرگ است. هدست شما  هم می‌تواند با محتوای سه‌بعدی موجود بارگذاری شود و هم می‌توانید محیط سه‌بعدی خود را خلق کنید.

ثبت آمار شرکت‌کنندگان:

فناوری بیکون‌ که تکنولوژی آی بیکون و یا نقشه ‌‌برداری مکانی نیز نامیده می‌شود، فناوری توسعه ‌یافته برای ردیابی موقعیت کاربر با مقیاس میکرو الکترونیکی است و اطلاعات و اخبار محتوایی را برای آنها براساس موقعیت مکانی فراهم می‌کند. دستگاه‌ های هوشمند از طریق سیگنال بلوتوث با ردیاب ‌های کارگذاری شده در دنیای فیزیکی ارتباط برقرار می‌کنند و براساس آنها واکنش نشان می‌دهند

گزارش شده است که بیکون ‌هایی با برد 565 متر سالانه تا سال 2021 کارگزاری خواهند شد. فناوری بیکون منافع بسیاری برای صنعت نمایشگا‌هی [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] دربردارد. این فناوری می‌تواند در شناسایی ترافیک در محلی که هستید کمکتان کند، مناطق پرترافیک و کم ترافیک را از طریق نقشه‌های رنگی شناسایی ‌کند، که برای برنامه‌ریزی طراحی‌های ایستگاهی بسیار مفید هستند. یکی دیگر از برنامه‌های پرطرفدار، پیشنهاد بالقوه برای معاملات و پیام ‌های شخصی به بازدیدکنندگان است. حتی می‌توانید شرکت‌کنندگان را نام نویسی کنید.

 

تبلیغ منحصر‌به‌فرد پروژه:

تصویر مکان‌ یاب که تحت عناوین مکان ‌یاب تصویری و یا واقعیت فضایی اصلاح شده نیز شناخته می‌شود، یک فناوری تصویری است که نقشه‌ ها را براساس سطوح دنیای واقعی ترسیم می‌کند.این نرم ‌افزار به‌طور واقعی یک سطح دوبعدی و یا سه ‌بعدی را طراحی کرده و با پرژکتور ارتباط برقرار می‌کند تا تصویر را روی یک جسم فیزیکی قرار دهد و با ویژگی‌های آن هماهنگ شود. اشیا‌ برای هنر سه‌بعدی به یک بوم نقاشی تبدیل می‌شوند.

واقعیت اصلاح‌شده فضایی می‌تواند برای تبلیغات، رویدادهای زنده، عرضه محصولات و دکوراسیون به کار برده شود. این نرم‌افزار با اضافه‌کردن ابعاد اضافی و ترفندهای نوری اشیای ثابت را متحرک و رنگی جلوه می‌دهد. بسیاری از مکان‌ یاب ‌های تصویری قادر به تقلید حرکات مردم و انتقال تجربیات به‌ یاد‌ماندنی برای مخاطبان هستند.

این رویداد فناوری در بالاترین قسمت سالن نمایشگاه  [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] قرار می‌گیرد و به همین دلیل قیمت آن مقرون‌ به ‌صرفه‌تر می‌شود. با توجه به افزایش محبوبیت این مکان ‌یاب‌های تصویری، شرکت ‌های بیشتری مانند بی. اِم. دابلیو، سامسونگ، آدیداس و دیزنی تصمیم گرفتند کمپین‌های خود را با یکدیگر متحد کنند تا مخاطبان را «شگفت‌زده» کنند.

چشم‌ اندازی متفاوت با هواپیماهای بدون سرنشین:

همزمان با توسعه فناوری هواپیمای بدون سرنشین، صنایع بیشتری از آن بهره می‌برند. به ‌ویژه در صنعت نمایشگاهی این هواپیما های بدون سرنشین می‌توانند هیجانات و چشم ‌اندازهای جدیدی در رویدادهای مختلف و نمایشگاه ‌ها [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] ایجاد کنند. آنها اغلب به عنوان دوربین ‌های پروازی برای فیلمبرداری استفاده می‌شوند. هواپیماهای بدون سرنشین برای ضبط رویداد های سریع مانند رقابت ‌های ورزشی یا مسابقات عالی هستند. همچنین می‌توانند نماهای مختلفی از دیگر رویداد ها نظیر نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ارائه دهند. فیلم برداری می‌تواند به طور مستقیم در محل نمایش پخش شود و یا به‌صورت زنده در هریک از کانال ‌های اس. ام دارای حق پخش برای بینندگان به نمایش گذاشته شود. علاوه بر این، هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانند به عنوان یک جاذبه استفاده شوند و در یک رویداد یا نمایشگاه تجاری نمایش‌ های هوایی انجام دهند. این یک دستاورد بزرگ در تکنولوژی است، اما لطفا به خاطر داشته باشید که هواپیماهای بدون سرنشین همواره باید امنیت پرواز داشته باشند! همچنین احتمالا نیاز به مجوز CAA بریتانیا و یا مجوزی برای پرواز تجاری خواهید داشت.

 

منبع: http://www.asrenamayeshgah.com

 

 

 

#کلمات کلیدی: غرفه سازی، غرفه سازی در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، طراحی غرفه نمایشگاهی، غرفه نمایشگاهی، شرکت طراحی غرفه، شرکت طراحی داخلی، ساخت غرفه، ساخت غرفه نمایشگاهی، تجهیزات نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه آرایی، خدمات نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی، اجرای غرفه نمایشگاهی، غرفه سازی ارزان، غرفه سازی در تهران، غرفه سازی شهرستان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *