طراحی غرفه های نمایشگاهی| نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی(ایران تکس) | تهران – آذر۹۹


بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی (ایران تکس) آذر ماه۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت غرفه سازی رایکانس آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه آرایی غرفه خود را در این نمایشگاه به دست ما بسپارید. جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان از طریق شماره های۴۴۳۶۲۵۸۹ – ۰۲۱ و ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید.

ساخت غرفه,غرفه نمایشگاهی,غرفه ساز,طراحی غرفه,شرکت غرفه ساز,غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه,نمایشگاه ایران تکس

طراحی غرفه نمایشگاه ویژه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی(ایران تکس)

::زمان برگزاری : 3الی 6 آذر ۹۹
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:spnco.net
::نام اختصاری: ایران تکس(irantex)
::تلفکس:26409902-021
:: ساعت بازدید: 9 الی 17

معرفی ایران تکس(irantex)

نمایشگاه ایران تکس یک رویداد ۴ روزه است که در نمایشگاه بین المللی دائمی تهران برگزار می شود. این رویداد محصولاتی مانند ماشین آلات نساجی ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی ، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی ، پارچه و نخ به نمایش می گذارد. ایران تکس(irantex) یک نمایشگاه بین المللی جامع برای ماشین آلات و محصولات نساجی است. این نمایشگاه به دلیل دارا بودن محصولات و عمق وسیعی که دارد ، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان ، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است.
ما در حال ارائه ساخت و خدمات غرفه های نمایشگاه کلید در دست و مدیریت رویدادها هستیم. این نمایشگاه فرصت خوبی برای دستندرکاران صنعت نساجی ازجمه تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواداولیه والیاف است تا ارتباطی نزدیکتر وعمیق تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه نساجی کمک کنند.

گروه کالایی:

– ماشین آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش
– انواع منسوجات خانگی(پارچه های پرده ای ، پارچه های رومبلی، حوله، رومیزی، ترمه، کوسن، لوردراپه، پرده و کرکره، سرویس های آشپزخانه، حمام و…)
– انواع کالای خواب ( تشک، پتو، رو تختی، ملحفه و روبالشی، بالش، لحاف و لوازم و قطعات وابسته )
– انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی – انواع پارچه، پوشاک ( زنانه، مردانه، نوزاد و بچه گانه) روسری و شال

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *