نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن


غرفه نمایشگاهی,غرفه سازی, ساخت غرفه, غرفه ساز, دکوراسیون داخلی, طراحی غرفه, رایکانس

 

دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

یکی از مهمترین عواملی که موجب ایجاد فضای مطلوب و مناسب به جهت بالا بردن روحیه کارکنان و همچنین رفاه حال مراجعه کنندگان می‌شود، استفاده از دکوراسیون نمایشگاهی مدرن است. برای داشتن غرفه نمایشگاهی مناسب رعایت نکاتی مانند: نور محیط، ترکیب بندی رنگ فضا و تناسب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن با فعالیت مجموعه اهمیت بالایی دارد. انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مناسب و اصولی، می تواند زمینه شناخت این محصولات و خدمات را به نحوی مطلوب فراهم آورد. غرفه های نمایشگاهی مدرن، محل مناسبی برای عرضه و در معرض دید قرار دادن دستاوردها، خدمات و محصولات افراد، شرکت ها و یا ارگان های مختلف می باشد.

  • دکوراسیون نمایشگاهی مدرن شما، باید با اهداف شما همخوانی داشته باشد:

اولین نکته ای که برای انتخاب یک دکوراسیون نمایشگاهی مدرن می بایست مورد توجه قرار گیرد، همخوانی کلی آن با اهداف شما می باشد. در واقع بسته به نوع محصول، خدمات و یا دستاوردهایی که قرار است در این نمایشگاه ارائه شود. باید دکوراسیون غرفه نمایشگاهی خود را نیز متناسب با آنها انتخاب نمایید. عدم همخوانی و مطابقت دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، با اهداف شما در جذب مشتری به صورت بصری و در یک نگاه، تاثیر مثبتی نخواهد داشت. بنابراین به عنوان اولین نکته، به این مورد توجه داشته باشید.

  • پرهیز از شلوغی و خلوتی بیش از حد دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

نکته بعدی که در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، می بایست مد نظر قرار گیرد، پرهیز از بکار بردن طیف وسیعی از وسایل و تجهیزات در دکوراسیون نمایشگاهی می باشد. شلوغی بیش از اندازه، سبب سردرگمی مراجعه کنندگان به نمایشگاه می شود. و با توجه به این که غرفه سازی نمایشگاهی شما تنها غرفه سازی موجود در نمایشگاه نیست، بینندگان و مراجعه کنندگان هنگام روبرو شدن با چنین دکوراسیون نمایشگاهی شلوغی، خیلی سریع از کنار آن رد خواهند شد. البته عدم استفاده از تجهیزات و خلوتی بیش از اندازه دکوراسیون نمایشگاهی مدرن نیز به هیچ وجه، توصیه نمی شود. در چنین حالتی، نیز غرفه نمایشگاهی شما، حالتی سرد و خاموش به خود می گیرد و نظر مخاطب را جلب نخواهد کرد.

  • در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن خود، رفاه مشتریان را در نظر بگیرید:

از دیگر مواردی که در چگونگی طراحی دکوراسیون نمایشگاهی حائز اهمیت است، در نظر گرفتن رفاه حال مراجعه کنندگان و مشتریانی است که برای بازدید به غرفه نمایشگاهی شما سر می زنند. در واقع وقتی افراد وارد غرفه نمایشگاهی شما می شوند و فضای مناسبی که جهت نشستن آنها در نظر گرفته شده است را می بینند، احساس خوشایندی به آنها دست می دهد و صحبت ها و مطالب شما را با اشتیاق بیشتری گوش می دهند. بدین ترتیب با همین ترفند ساده، می توان ذهنیت مشتری را برای خرید و استقبال از محصولات و خدمات خود آماده نمود. به عبارتی با این شیوه، آرامش را به مشتری منتقل می کنید و در عوض توجه او را خواهید داشت.

  • استفاده از نورپردازی مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

نورپردازی مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، فضایی جذاب را ایجاد می نماید که می تواند در جلب توجه مشتری نقش مهمی را ایفا کند. در انتخاب رنگ و ترکیب نورها حتما به فضای داخلی نمایشگاه و تجهیزاتی که در آن قرار دارد توجه کنید. همخوانی بین نورهای انتخابی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی، می تواند، نتیجه بسیار خوبی در جلب توجه و نهایتا جذب مشتری داشته باشد.  [رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه] از آنجایی که شما یک غرفه نمایشگاهی مدرن را برای معرفی محصولات و خدمات خود انتخاب نموده اید سعی کنید، هر آنچه که در دکوراسیون آن بکار می برید نیز جلوه مدرنی داشته باشد. از بکار بردن جلوه های سنتی در اینگونه غرفه های نمایشگاهی، خودداری نمایید.

انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن با توجه به اینکه افراد دوست دارند نتایج و دستاوردهای دلچسبی به دست آورند بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا هر فردی با هر خدماتی که قصد شرکت در نمایشگاه و ارائه خدمات و محصولات خود را دارد زحمات زیادی را باید متحمل شده و هزینه و زمان زیادی را صرف کند، از این رو بهتر است در انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن تلاش بیشتری به کار رود زیرا همانطور که می دانید طراحی غرفه نمایشگاه در جلب مشتریان تاثیر گذار می باشد. افرادی که می خواهند تلاش هایشان در هنگام شرکت در نمایشگاه به نتیجه برسد بهتر است از افراد با تجربه و شرکت های معتبر جهت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن کمک بگیرند. طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن باید به گونه‌ای باشد که در میان صد ها غرفه نظر افراد را به خود جلب کرده و بازدیدکنندگان را مجاب کند که به سمت غرفه شما بیایند و از محصولات شما دیدن فرمایند.

اصول طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

در هنگام طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی  باید توجه شود که غرفه انبار نیست بلکه این مکان مهم‌ترین عامل جذب مشتریان می باشد و طراحی آن بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از صاحبان کسب و کار که در فروش خدمات و محصولات خود موفق هستند نگاهی متفاوت به طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن داشته و غرفه را اثری هنری می دانند از این رو طراحی آن را به متخصصین و افراد با تجربه در این زمینه سپرده تا این افراد ضمن استفاده از ایده خلاقانه مکانی مناسب و دارای فضاهای متفاوت را جهت ارائه محصولات مختلف بسازند. افراد با تجربه در این زمینه همیشه سلسله مراتب دیدن اشیا و درک آن را رعایت می کنند زیرا چشم انسان در هنگام ورود به فضای جدید به سرعت به دنبال اشیاء تازه می گردد از این رو اشیا تزیینی و نمایشی باید در جای مناسبی قرار داده شود تا برای مشتریان چشم نواز و زیبا به نظر بیاید.

اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

همانطور که گفته شد، اهمیت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن از آن جهت بسیار زیاد است که افراد و مشتریان ابتدا به فضایی که محصولات در آن قرار دارد، جذب می شوند و سپس توجه آنها به سمت محصولات ارائه شده می رود از این رو بهتر است دکوراسیون نمایشگاهی، زیبایی خاصی داشته باشد. توجه داشته باشید که در کنار این زیبایی، امنیت داشتن غرفه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. سلایق متفاوتی برای انتخاب طراحی دکوراسیون نمایشگاه وجود دارد که البته با توجه به این که بیشتر افراد سادگی را دوست دارند معمولا دکوراسیون نمایشگاهی مدرن بیشتر مورد پسند واقع می شود زیرا این نوع دکوراسیون، علاوه بر زیبایی که دارد بسیار ساده و خاص است. در کنار دکوراسیون نمایشگاهی مدرن نوع دیگر دکوراسیون، یعنی دکوراسیون کلاسیک وجود دارد که مختص افرادی است که علاقه به جلب توجه و کمی شلوغی دارند.

نورپردازی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

نکته مهم در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن استفاده از نورپردازی مناسب و خلاقانه می باشد که موجب جذب مشتری بیشتر شده است از این رو  از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی مدرن غافل نشوید. در هنگام نورپردازی فضا، باید کالاها به طور دقیق مشخص شده و رنگ نور پردازی به گونه ای باشد که محصولات در فضا درخششی اعجاب انگیز و خیره کننده داشته باشد.  [رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه] نکته حائز اهمیت دیگر در نور پردازی فضای غرفه، این است که  فضای مذاکره و کنفرانس باید بسیار ساده نورپردازی شود زیرا در این اتاق افراد تنها باید به صحبت های یکدیگر توجه داشته باشند و نور فضا، نباید به گونه‌ای باشد که حواس مشتری یا فروشنده را به خود جلب کند. در کنار نور پردازی استفاده از رنگ های گرم، در کنار رنگ سفید می تواند هارمونی زیبا و خیره کننده به وجود آورده و فضا را از محیط کسل آور  به محیطی شاد تبدیل کند.

مزایای طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن:

دکوراسیون نمایشگاهی مدرن همانطور که گفته شد با سادگی و زیبایی خاصی که دارد نگاه افراد را به خود جلب می کند. مزایای استفاده از این طراحی در نگاه اول این است که سکوت و خلوت استفاده شده در این دکوراسیون نمایشگاهی موجب آرامشی در مخاطب می ‌شود که افراد چاره ای به جز ایستادن و نگاه کردن به محصولات ارائه شده را ندارند. با توجه به اینکه نمایشگاه ها اغلب مکان های پر آشوب و پر رفت و آمدی می باشد این نوع طراحی به خودی خود می تواند نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. علاوه بر این مورد استفاده از دکوراسیون نمایشگاهی مدرن با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارد می‌توانند مقرون به صرفه نیز باشد. تطبیق محصولات ارائه شده با فضای غرفه، نیز می تواند به کمک طراحی غرفه آمده و موجب زیبایی دو چندان آن شود. توجه داشته باشید که در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی باید دقت زیادی به کار رود، زیرا مخاطب آنقدر به اشیا نزدیک می‌شود که تمام سهل انگاری ها را در نگاه اول می بیند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *