مزیت های حضور در نمایشگاه


غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

نمایشگاه نوعی سرمایه گذاری بزرگ برای کسب و کار شما محسوب می شود، و مزایای زیاد آن می تواند هزینه ها را جبران کند. بازاریابی چهره به چهره یکی از ابزارهای قدرتمند و موفق است و نمایشگاه تنها صحنه ایست که اجازه می دهد کسب و کارهای مختلف به صورت فردی به تعامل با مشتریان بالقوه بپردازند.

هزینه برپا کردن غرفه نمایشگاه می تواند برای آن دسته از کسب و کارها که تردید دارند و نمی دانند به چه صورتی باید سرمایه گذاری کنند، گاهی اوقات پسگرد به حساب بیاید. در این نوشتار به 10 مورد از مزایای نمایشگاه برای کسب و کار اشاره کرده‌ایم

1.مشتریان هدفمند و پول ساز بسازید

کسب و کار شما با استراتژی حساب شده و برنامه  ریزی خوب در هر نمایشگاه تجاری فرصت تازه ای برای افزایش تعداد مشتریان جدید پیدا می کند. معمولا افرادی که در نمایشگاه حضور دارند به محصولات و خدمات ارائه شده علاقمند هستند و آماده اند تا در آن روز وارد معامله شوند. به عبارتی، کسانی که در نمایشگاه شرکت می کنند بسیار ارزشمندتر از نام ها و شماره های موجود در لیستی هستند که در دست دارید.

برای اینکه فروش بالقوه خود را به حداکثر برسانید، مطمئن شوید که اهداف کلیدی فروش قبل از نمایشگاه تعریف شده  باشند تا به پرسنل فروش ایده دهید. همچنین در تعامل با بازدیدکنندگان به یاد داشته باشید که هرکدام از آنها احتمال دارد مشتری تان شود. خلاصه ای از ارتباطات خود در طول نمایشگاه تهیه کنید، تا همکاران شما بتوانند بعد از پایان برنامه پیگیر شوند.

2.بخش های قوی و ضعیف را شناسایی کنید

تعداد زیادی از کارشناسان صنعت و رقبا در نمایشگاه حضور دارند که ممکن است آنها هم غرفه داشته باشند. این برای شما فرصتی مناسب است تا میزان درک خود از سمت و سوی صنعت خود را توسعه دهید.صنایع همواره بر اساس یک سری از عوامل در حال تغییر هستند و حضور در نمایشگاه های تجاری برای آشنا شدن با آخرین روندها در صنایع است. در طول دوره آرام نمایشگاه، حتما به دنبال بخش های جدیدی برای ایجاد شعبه های دیگر باشید و بخش های ضعیف را شناسایی و بررسی کنید.

3.نام تجاری خود را توسعه دهید

بسیاری از صنایع بر اساس اعتماد و اعتبار شرکت جلو می روند. در صنایع به طور خاص، نام تجاری اصل مهم در موفقیت کسب و کار است. برگزاری نمایشگاه فرصت بزرگی است تا نشان دهید که شرکت شما برای کسب و کار و رقابت در صنعت مربوطه وارد بازی شده  است. به این ترتیب، نمایشگاه شما جدی گرفته می شود، [رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه] به این معنی که از قدرت مالی قوی و کافی برای حضور در رویداد حاضر برخوردار هستید. قرار دادن غرفه کنار غرفه شرکت های نه چندان قوی از لحاظ روانی بر دریافت مشتریان از کسب و کار شما تاثیر می گذارد و به شما کمک می کند تا بیشتر به چشم بیایید و نام تجاری تان از دید مخاطب قابل اعتماد و جاافتاده به نظر برسد.

4.درباره تحولات جدید صنعت اطلاعات جدید کسب کنید

مزایای نمایشگاه فقط به جذب مشتری محدود نمی شود. نمایشگاه با آخرین پیشرفت های تکنولوژی، بخش بندی یا محصولات جدید همگام است. نمایشگاه  تجاری جایی است که متخصصان صنعت آخرین نوآوری ها، پیشرفت ها و محصولات جدید خود ـ و تمام رویدادهایی که به موفقیت صنعت منتهی می شود ـ را برای مشتریان بالقوه خود به نمایش می گذارند. بنابراین، برگزاری نمایشگاه تجاری به این معنی است که کسب و کار شما مرکز تحولات جدید است و باید در نظر داشته باشید که آیا این پیشرفت ها باید در کارتان مورد استفاده قرار بگیرند یا خیر. نمایشگاه به کسب و کار شما کمک می کند تا به عنوان مدعی کلیدی در بازار باقی بمانید.

5.بازاریابی چهره به چهره

هیچ کدام از ابزارهای مربوط به ارتباطات بازاریابی از لحاظ نفوذ در تصمیم-گیری ها نمی توانند با تعامل چهره به چهره رقابت کنند. ارسال ایمیل تبلیغاتی ممکن است مورد توجه قرار نگیرد و افراد زیادی جذب نشوند. با این حال، برگزاری نمایشگاه تجاری فرصت برای تعامل با مشتریان، ارائه محصولات به صورت حضوری و آغاز مکالمه را با یک سوال فراهم می کند. همه اینها شرایط را برای بستن قراردادی مناسب فراهم می کند. بازاریابی چهره به چهره همیشه نسبت به دیگر ابزارهای ارتباطات بازاریابی نرخ تبدیل بالاتری دارد.

6.روابط خود را با مشتریان موجود تقویت کنید

همانطور که نمایشگاه های تجاری فرصتی برای دیدار با مشتریان جدید فراهم می کند، همچنین به کسب و کار شما اجازه می دهد تا مشتریان موجود خود را ملاقات کنید. ] رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه[ که شاید قبلا از طریق تلفن یا ایمیل در ارتباط بوده اید. تعامل چهره به چهره با مشتریان موجود به این معنی است که شما قادر به برقراری ارتباط با آنها و صحبت درباره برنامه های بلندمدت و سفارش‌های بزرگ تر هستید؛ مکالماتی که به طور کلی از طریق تلفن یا ایمیل مطرح نمی شود، زیرا بعید است شرکت ها سفارشات بزرگ را در سیستم های غیرشخصی اجرا کنند. برنامه های بلندمدت و سفارشات بزرگ می توانند برای کسب و کار شما سود خوبی داشته باشند؛ بنابراین، قطعا نمایشگاه تجاری در راستای ارتقای سوددهی شرکت ارزش سرمایه گذاری را دارد.

7.با شرکت های جدید تماس بگیرید و زنجیره تامین خود را گسترش دهید

داشتن زنجیره تامین قوی یکی از عوامل کلیدی در پیشبرد کسب و کار است، زیرا اگر محصول شما تولید کامل خودتان نباشد، تامین کنندگان شما نیروی محرکه ای برای محصولات، حاشیه  فروش، کیفیت و در دسترس بودن آنها هستند. اگر مشتری مشکلی با محصول شما داشته باشد، اعتبار شرکت زیر سوال می رود؛ پس زنجیره تامین باید از استاندارد بی عیبی برخوردار باشد [رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه] به طوری که نام تجاری شما خدشه دار نشود. نمایشگاه فرصتی مناسب برای تعامل با شرکت‌های جدید و فروشندگان آینده نگر است و در نتیجه به طور بالقوه زنجیره تامین شما را گسترش می دهد و تامین کنندگان جدید را در مناطقی پیدا می کند که نیاز به محصولی خاص دارند.

8.نمایشگاه فرصتی است تا رقبای قوی خود را ببینید

ضرب المثلی می گوید: «دوستان خود را نزدیک و دشمنان خود را نزدیک تر نگه دارید.» خب در جهان کسب و کار همین منطق اعمال می شود: «مشتریان خود را نزدیک و رقبای خود را نزدیک تر نگه دارید». خیلی مهم است که بدانید رقبای تان چه می کنند و از چه تاکتیک هایی برای پیشرفت استفاده می کنند، تا بتوانید همان ها را در کسب و کار خود به کار بگیرید و سودش را درو کنید. رقبای شما در نمایشگاه حضور دارند؛ پس بهترین راه برای مشاهده تاکتیک های آنها در فروش، بازاریابی یا روش ارائه محصول، شرکت در آن رویداد است. سپس باید آن راهکارها را در کسب و کار خود پیاده کنید تا مطمئن شوید که از رقابت عقب نمانده اید. اگر رقیبی در بازار دارید که در کوتاه مدت رشد کرده  است، در نمایشگاه تجاری شرکت کنید و ببینید چه کار متفاوتی را انجام داده تا شما نیز با سرعت بیشتر جلو بروید.

غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

 

9.با مشتریان جدید معامله کنید

معامله با مشتریان بالقوه از طریق تلفن گاهی اوقات برای تیم فروش شرکت فقط بحثی بی نتیجه است. حضور در نمایشگاه تجاری به این معنی است که قدرت بازاریابی چهره به چهره و فرصت صحبت و بستن قرارداد های بلندمدت و سفارش‌های بزرگ را دارید که در غیراین صورت، این حضور کار دشواری خواهد بود.

10.درک خود را نسبت به نیازهای بازار هدف توسعه دهید

کسب اطلاعات در مورد نیازها و خواسته های مشتریان به منظور رقابتی عمل کردن در بازار امری بسیار مهم است. ارسال ایمیل تنها برای شرکت هایی مفید است که لیست بلند بالایی دارند تا متوسط جواب های دریافتی را بالا ببرند زیرا احتمال دریافت پاسخ به مراتب پایین تر است. [رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه]  حضور در نمایشگاه این مزیت را دارد که می‌توانید درباره غرفه تان تحقیق کنید و با جمع آوری بازخوردهای مهم بسنجید که آیا نیازها و خواسته های مشتریان شما همانطور هستند که پیش بینی کرده اید و یا اینکه تغییر کرده اند و باید مطابق با آنها عمل کنید. ارائه مشوق، مانند هدیه رایگان یا ورود به رقابت، راه های خوبی برای جلب مشتریان در تکمیل نظرسنجی هستند.

منبع: http://www.asrenamayeshgah.com 

 

 

 

 

#کلمات کلیدی: غرفه سازی، غرفه سازی در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، طراحی غرفه نمایشگاهی، غرفه نمایشگاهی، شرکت طراحی غرفه، شرکت طراحی داخلی، ساخت غرفه، ساخت غرفه نمایشگاهی، تجهیزات نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه آرایی، خدمات نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی، اجرای غرفه نمایشگاهی، غرفه سازی ارزان، غرفه سازی در تهران، غرفه سازی شهرستان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *