چشم‌انداز بازار جهانی


ارزیابی و پیش‌بینی بازار برگزاری نمایشگاه‌ها در سال ۲۰۱۹

چشم ‌انداز رشد بازار نمایشگاه‌ها مثبت است و به سطح قبل از رکود اقتصادی باز‌می‌گردد.

در سال 2014 بازار نمایشگاهی با 4.2 درصد رشد به 29 میلیارد دلار رسید. پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2019‌، نرخ رشد مرکب سالانه 4.5 درصدی داشته  باشد. این رشد ناشی از بازارهای نوظهور و ناحیه خلیج فارس است و بهبودی که در بازارهای بالغ، به علت بهبود کلی شرایط اقتصاد کلان، حاصل می‌شود. اکثر بازارهای نوظهور رشد قوی خود را کماکان حفظ می‌کنند و  برای برگزارکنندگان بین‌المللی مطرح،  فرصت‌های قابل ملاحظه بیشتری ارائه می‌دهند. این برگزارکنندگان به شکل مستمر  استراتژی‌های خود را روی این بازارها متمرکز نگه داشته‌اند.

به منظور پاسخی بر این گرایش، تقاضا برای فضای نمایشگاهی بیشتر در بازارهای نوظهور افزایش یافته است. تعدادی از مراکز نمایشگاهی جدید تاسیس شده‌اند و پروژه‌های نوسازی در حال اجرا هستند. مهم‌ترین توسعه طی سال‌های 2014 و 2015 با تاسیس مرکز نمایشگاهی و همایشی شانگهای صورت گرفت که 403.500 مترمربع وسعت دارد.

غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه

 

تداوم سرمایه گذاری در بخش دیجیتال

مسئله رشد نمایشگاه‌ها در بازارهای بالغ (چه به لحاظ اندازه و چه به لحاظ قیمت) یا یافتن بازارهای جدیدی که رویدادهای خود را در آن راه‌اندازی کنند، برای برگزارکنندگان  روز‌به‌روز دشوارتر می‌شود. رشد متراژ محدود شده است و به سختی می‌توان به افزایش قیمت دست یافت. از همین روست که پاسخ به این پرسش که  موج بعدی رشد از کجا ناشی خواهد شد، مبهم‌تر می‌شود. برگزارکنندگان کماکان روی ابزارهای دیجیتالی و محتوای نمایشگاهی سرمایه‌گذاری می‌کنند. گزینه‌های بسیار متنوعی از امکانات دیجیتالی برای نمایشگاه‌ها  وجود دارد تا بازاریاب‌ها به مخاطب هدف بیشتری دسترسی داشته باشند و به‌راحتی ROI را اندازه‌گیری کنند. [رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه] بلوغ بازار به این معناست که برگزارکنندگان باید بیشتر از همیشه تلاش کنند تا تجربه نمایشگاهی بهتری همراه با بازدهی سرمایه‌گذاری محسوس‌تری ارائه دهند،  در عین حال  عملکرد مالی قوی خود را حفظ کنند.  غرفه‌داران و بازدیدکنندگان بیش از همیشه وابسته به تکنولوژی شده‌اند و بر اساس داده‌های موجود، تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام می‌دهند؛ چه در زندگی شخصی خود و چه در کار و حرفه‌شان. تامین‌کنندگان تکنولوژی از ارائه روش‌های مدرن برای پیش‌‌ثبت‌نام، همتایابی، بازاریابی رویداد و مدیریت رویداد نوید می‌دهند. با این وجود، درآمدهای دیجیتالی هنوز درصد کمی از درآمد کلی برگزارکنندگان را تشکیل می‌دهد. اکثر این درآمدها کماکان از اسپانسری/تبلیغات آنلاین حاصل می‌شود تا کسب درآمدهای خدمات مبتنی بر فناوری.

 

فعالیت ادغام

بازار نمایشگاه‌ها بخش به‌شدت جذاب باقی خواهند ماند. این جذابیت چندین دلیل دارد: رویدادها به‌شدت سودآور هستند؛ [رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه]   با توجه به فروش فضای غرفه و پیش‌پرداخت‌هایی که نقدا صورت می‌گیرد، جریان نقدینگی مطلوبی دارند؛ همچنین سطح بالای  درآمد غرفه‌دار نیز عموما در حد 65 تا 70 درصد محقق می‌شود. از طرفی، گرچه بازار نمایشگاه‌ها به صورت بخش‌بندی شده باقی می‌ماند، در عین حال فرصت‌های قابل ملاحظه‌ای برای ادغام مطرح است.

منبع:http://www.asrenamayeshgah.com

 

 

#کلمات کلیدی: غرفه سازی، غرفه سازی در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، طراحی غرفه نمایشگاهی، غرفه نمایشگاهی، شرکت طراحی غرفه، شرکت طراحی داخلی، ساخت غرفه، ساخت غرفه نمایشگاهی، تجهیزات نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه آرایی، خدمات نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی، اجرای غرفه نمایشگاهی، غرفه سازی ارزان، غرفه سازی در تهران، غرفه سازی شهرستان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *