غرفه‌هایتان را سفارشی بسازید


،

دکوراسیون داخلی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، طراحی غرفه،غرفه سازی

غرفه‌هایتان را سفارشی بسازید

حتی در این زمان و در عصر ارتباطات دیجیتالی و رسانه ‌های اجتماعی هم حضور در نمایشگاه می‌تواند مزایای زیادی همراه داشته باشد چرا که برای بسیاری از کسب و کارها همچنان تنها راه ارتباط چهره به چهره و بازاریابی با مشتریان است.

اگر نمایشگاه به درستی برپا شود، بیش از هر نوع دیگری از بازاریابی، فروش و سود به ارمغان می‌آورد. شرکت در نمایشگاه کار دشواری است و می‌تواند از جنبه‌ های زمان و پول هزینه ‌بر باشد، اما نتایج بسیار سودمندی دارد. یکی از مواردی که باعث می‌شود در نمایشگاه بیشتر به چشم بیایید، شکل غرفه شماست، پس سعی کنید طرحی سفارشی داشته باشید. در ادامه چند نوع غرفه برای متمایز جلوه دادن شرکت شما برای بازدیدکنندگان ارائه شده  است.

غرفه تاشوی متصل:

شگفت انگیزترین طرح غرفه در نمایشگاه، [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] به کار بردن حالت تاشوندگی در اساس کار است. غرفه‌ های تاشوی متصل این خاصیت را دارند که می‌توانید آنها را به هر شکل و اندازه‌ای که بخواهید، درآورید. با طراحی گرافیک هوشمندانه، می توان غرفه تاشو را با استفاده از پانل ‌های گرافیکی به هم وصل کرد. در نگاه اول، هیچ کس نمی‌تواند تشخیص دهد که غرفه، ساختاری تاشو دارد. زیبایی استفاده از غرفه‌های تاشو در این است که بسیار آسان نصب می‌شوند و پانل های گرافیکی به هم وصل هستند. به همین دلیل مونتاژ و دمونتاژ غرفه آسان و سریع است. همه اجزای هر قسمت از غرفه در جعبه‌ای چرخ‌دار جمع می شود و به راحتی قابل حمل است. به این ساختار لوازم جانبی، مانند بنر غلتکی، قوس پارچه، سازه حلق آویز، صندلی، کانتر تبلیغاتی، استند های خاص و صفحه نمایش‌های iPad را اضافه کنید تا غرفه‌ای منحصر ‌به‌ فرد‌ و در عین حال کاربردی، داشته باشید.

غرفه مرکزی شکل (Centro):

این غرفه ‌ها قطعه قطعه هستند و خاصیت انعطاف‌پذیری و چندکاره ‌بودن دارند. این دسته از غرفه‌ها بر اساس سیستم اتصال RotrLink منحصر ‌به‌ فرد به‌ سادگی می چرخند و به هم وصل می شوند و به پایه ‌ها شکل مرکزی می‌دهند. سپس، پانل‌ های گرافیکی با استفاده از نوار مغناطیسی به قاب متصل می‌شوند. این نوع غرفه‌ ها نیز اکثرا در جعبه‌ای چرخ‌دار جا می‌شوند که به راحتی قابل حمل هستند. با استفاده از این طرح می‌توانید قطعات دیگر را متناسب با نیازتان اضافه کنید تا غرفه‌ای خاص داشته باشید. استفاده از لوازم جانبی، مانند غلاف، روشنایی، کانتر تبلیغاتی، قفسه‌ بندی و استندهای  AV، ظاهری خیره کننده و حرفه‌ای ایجاد می کند. تمام اجزای سیستم غرفه‌های سنترو با هم متناسب هستند و می‌توانند برای کارهای دیگر در آینده با توجه به نیازها و بودجه به شکل های مختلف دیگری پیکربندی شوند.

گرافیک‌های طرح صدفی:

استفاده از گرافیک ‌های طرح صدفی راهی مقرون ‌به‌صرفه برای داشتن نمایشگاهی [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ]  منحصر به‌ فرد است. از آنجا که پایه غرفه را خود سالن برای شما تهیه می کند، فقط باید برای طرح ‌های گرافیکی هزینه کنید. آثار هنری یا نام تجاری خود را روی پانل‌ های گرافیکی چاپ می‌کنید و آنها را به شکل سفارشی روی پایه نصب می کنید.  انواع و اقسام اشکال غرفه، شکل L یا U، را می‌توان با این نوع از غرفه‌ ها پر کرد. سعی کنید از عکس‌های گرافیکی با کیفیت استفاده کنید. فومکس ‌ها تخته‌های سبک و محکمی هستند که طرح گرافیکی روی آنها چاپ می‌شود. پانل ‌های گرافیکی PVC ابتدا چاپ می‌شوند و سپس برای حفاظت و دوام روی آنها روکش کشیده می‌شود. پانل‌ ها را می‌توان به‌راحتی و بدون اینکه ضربه‌ای وارد شود رول کرد و برای استفاده بعدی نگه داشت که قابلیت حمل و نقل آسانی دارد. برای اینکه بیشترین استفاده را از فضای موجود نمایشگاه ببرید، بهتر است لوازم جانبی را به غرفه استفاده کنید تا ظاهری چشمگیر داشته باشد. تجهیزات نمایشی، استند های iPad، مانیتور، متن خاص و کانترهای تبلیغاتی، غرفه شما را قابل استفاده‌تر و حرفه‌ای‌تر می کند.

غرفه ‌های حامل و خطی:

می‌توانید غرفه را طوری سفارش دهید که سیستم طراحی آن در یک سطح نباشد و حالت خلاقانه‌ای را به نمایش بگذارد. این نوع غرفه ‌ها برای هر نوع فضا و شکل غرفه نمایشگاهی [ رایکانس | غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، غرفه ساز، دکوراسیون داخلی، طراحی غرفه ] مناسب هستند. ساختار غرفه شامل پایه‌ های آلومینیوم بسیار سبک هستند که قاب ‌ها روی ریل آنها سوار می‌شود. سپس طرح گرافیکی یا نام تجاری شرکت روی آنها مونتاژ می‌شود. متناسب با سیستم و طراحی غرفه، گرافیک روی پارچه، PVC یا Foamex چاپ می‌شود. با توجه به ماهیت قطعه قطعه بودن این ساختار، غرفه  را می‌توان با دیوار، سقف، ورودی سرپوشیده و اتاق انباری طراحی کرد که همه آنها با گرافیک ‌های چاپی پوشیده شده باشند. از لوازم جانبی مانند مانیتور رومیزی، صفحه نمایش آویزان، کانترهای قابل حمل، صندلی و نورپردازی استفاده کنید و در نهایت می‌بینید که می‌توانید رقبای خود را انگشت به دهان بگذارید.

منبع: http://www.asrenamayeshgah.com

 

 

 

غرفه سازی، غرفه سازی در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، طراحی غرفه نمایشگاهی، غرفه نمایشگاهی، شرکت طراحی غرفه، شرکت طراحی داخلی، ساخت غرفه، ساخت غرفه نمایشگاهی، تجهیزات نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه آرایی، خدمات نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی، اجرای غرفه نمایشگاهی، غرفه سازی ارزان، غرفه سازی در تهران، غرفه سازی شهرستان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *